ما کارکنان کارخانه عمودگستر با ایمان به اراده خالق هستی و جهت حفظ منافع شرکت و رضایت‌مندی مشتریان به رعایت اصول ذیل موظف و معتقدیم

1 – رعایت شئونات و ارزش‌های والای انسانی را در محیط کار سرلوحه فعالیت‌های خود قرار می‌دهیم و از خداوند برای انجام ممتاز وظایف محوله استعانت می‌جوییم.

2 – ما بر این باوریم که مشتریان‌، سرمایه‌های واقعی شرکت بوده شخصیت و جایگاه ایشان در فرایند ارتباطات متقابل محفوظ می‌ماند‌.

3 – هر گونه انتقاد‌، نظر و پیشنهاد از سوی مدیران را ارج نموده و پیوسته در رفع نواقص و مشکلات کاری خود می‌کوشیم‌.

4 – پرهیز از شایعه سازی‌، تهمت‌، غیبت و خبرچینی و هر اقدامی که صمیمیت و اتحاد همکاران را تضعیف نماید‌، در فرهنگ شرکت جاری می‌سازیم‌.

5 – رازداری و خودداری از افشای اسناد و مدارک محرمانه و اسرار و اطلاعات مشتریان را از اهم تکالیف خود دانسته و به آن پایبندیم .

6 – به درک و استفاده صحیح و بهینه از مواد‌، انرژی و ملزوماتی که در اختیار داریم معتقد بوده و از اسراف و هدر رفتن این منابع ممانعت می‌نماییم‌.

7 – در انجام کار تیمی و اجرای عملیات گروهی در بهبود کیفیت کار‌، همراه با سایر کارکنان پیش قدم بوده و آن را رفتار عادی و روزمره خود تلقی می‌کنیم‌.

8 – ما متعهد به دقت در کار‌، استفاده مستمر از تجهیزات ایمنی و احتیاط در مواجهه با خطرات بوده و در حفظ نظم و انظباط کاری و پیروی از مقررات ساماندهی محیط کار حداکثر توان خود را به کار خواهیم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.